-
Leveringsoplysninger
Bemærk, at der er nogle få postnumre, hovedsagligt i landområder, som vi muligvis ikke kan levere til inden for den angivne tidsramme. Se afsnittet "Leveringsundtagelser" for yderligere oplysninger. Visse salgsfremstød kan være forbundet med andre leveringstider. Se vilkårene og betingelserne for hvert salgsfremstød for yderligere oplysninger. Hvis du har spørgsmål om din ordre, skal du kontakte WhatsApp: +45 28 922 229.
Produkter sendes muligvis fra flere steder og kan derfor ankomme separat. Du vil dog ikke blive opkrævet ekstra leveringsgebyrer som følge deraf.
Hvis du har bestilt produkter, som angives ikke at være til rådighed før om mere end en uge, vil de blive sendt via din valgte metode, når først de er til rådighed. Vi vil e-maile dig en bekræftelse, når din ordre er blevet sendt.
Bemærk, at vi forbeholder os retten til ikke at levere en ordre, hvis vi mener, at adressen ikke er sikker, f.eks. til en fælles adresse eller en postboks. Hvis din ordre påvirkes deraf, vil vi underrette dig snarest muligt.
I sjældne tilfælde kan nogle produkter leveres uden for den angivne tidsramme. Hvis der ikke er nogen hjemme, når kureren kommer, vil de efterlade et kort, som viser, at de forsøgte at levere din maskine. Du skal derefter følge instruktionerne på kortet. Dyson vil ikke betale for levering igen.
Efter accept af din ordre tilstræber vi at levere produkterne i henhold til følgende tidsramme, så længe produkterne er til rådighed.
Forsendelse med PostNord.
Alle bestilte ordrer vil blive sendt inden for 2 arbejdsdage fra vores lager i Norrköping. Levering forventes inden for 4-5 arbejdsdage, så længe produkterne er til rådighed. Standard forsendelse (2-5 arbejdsdage) - Gratis
Vender tilbage
Du kan annullere din ordre på et hvilket som helst tidspunkt op til 100 dage efter modtagelse af varerne, såfremt de er købt direkte igennem Dyson på vores hjemmeside eller via telefonen ved at underrette os enten via:
- via WhatsApp til +45 28 922 229
Uden at påvirke dine rettigheder til at annullere din ordre som beskrevet i vores vilkår og betingelser, tilbyder Dyson også kunderne ret til at annullere deres ordrer for alle ledningsfrie støvsugere såfremt de er købt direkte igennem Dyson på vores hjemmeside eller via telefonen.
Ønsker du at ophæve handlen skal du skrive til os eller ringe til os inden for 100 dage efter modtagelse eller køb af din kvalificerede maskine og kunne fremvise købsbevis. Og refunderingen finde sted indenfor 30 dage efter afhentning, via den betalingsmetode, du brugte til at købe produktet. Du kan anmode om en returnering ved, at bruge vores online form.
Hvis købet foretages på dyson.dk, returnerer du produktet ved at aflevere det på et afleveringssted. Det kan tage op til 14 dage, før pengene tilbagebetales til din konto.
For at modtage en fuld refusion skal du returnere alle varer, der fulgte med produktet, som du ønsker at returnere, herunder eventuelle tilbehør, vedhæftninger eller reklamegaver, der fulgte med din maskine.
Sådan bestilles tilbehør eller reservedele
Dyson tilbyder et stort udvalg af ægte tilbehør og reservedele til din Dyson støvsuger, som er lette at bestille:
Du kan bestille tilbehør på vores hjemmeside med et Dankort, kreditkort, Klarna eller Paypal.
Leveringsundtagelser
Der er nogle få postnumre, hovedsageligt i landområder, som vi ikke kan garantere levering til inden for vores sædvanlige tidsramme. Du kan vente op til 10 arbejdsdage på levering.
- via WhatsApp til +45 28 922 229